החדר שלי - הסטודיו שלי - חדר העבודה שלי



כשמדובר בחדר שלי אני מאוד טריטוריאלית כלפיו. 
זה החדר שלי והוא רק שלי.


עיצוב וצילום - לונה לירם


את החדר הזה אני חולקת רק עם עצמי והוא מהווה עבורי סטודיו לעיצוב, חלל עבודה, מנוחה, צפייה בתוכניות ובשל כך את כל הפריטים שבו אני בחרתי מבלי להתחשב בטעם של מישהו מבני הבית (כן אני מאוד רכושנית כלפיו).


עיצוב וצילום - לונה לירם

עיצוב וצילום - לונה לירם

אז כמו שאתם מבינים אני לא רק עובדת בו אני גם חושבת בו, יוצרת בו, נפגשת בו ,נחה בו, בוהה בתוכו. מבחינתי הוא סוג של מקדש. נמצאת בו בשעות שנוחות לי. יכול להיות בשעות הבוקר, צהריים ולעיתים לתוך הלילה כשיש דחיפות באחד הפרויקטים או כשנחה עלי המוזה. ואז אני נכנסת סוגרת את הדלת ולא מפריעה לאף אחד ואף אחד לא מפריע לי.

 הלוח שלי - משמש כלוח תזכורת וכלוח השראה
עיצוב וצילום - לונה לירם


עיצוב וצילום - לונה לירם


עיצוב וצילום - לונה לירם

כשעיצבתי את החדר היה לי חשוב ליצור חלל נוח, חלל רגוע ומרגיע, חלל מזמין וחלל שיתן לי השראה בעבודה שלי. הגוונים בו הם תכלת מעושן, אפורים, עץ טבעי ו'זריקת' צבע שמעלה אצלי חיוך ונחשב לגוון מאוד מעורר - הצהוב.
צהוב מאוד מתאים לפינות עבודה. הוא מאוד מעורר ומכך שומר על ערנות ומעורר השראה ותקשורת פתוחה. לגוונים יש תפקיד חשוב בחיינו ולכן כשאנחנו מעצבים חללים חשוב מאוד לבחור גוונים שישפיעו וימצו באופן אופטימלי את האיכויות שלהם.


עיצוב וצילום - לונה לירם


עיצוב וצילום - לונה לירם

עיצוב וצילום - לונה לירם

חללי עבודה, חדרי עבודה ופינות עבודה חשוב שיהיו מוארים, מאווררים, מסודרים, נקיים וכל זאת כדי שיהוו סביבת עבודה פרודוקטיבית, מעוררת השראה, מאפשרת ריכוז, מאפשרת מפגשים עם לקוחות ובעיקר בעיקר מאפשרת.
הסביבה שבה אנחנו שוהים מאוד משפיעה עלינו ואם אנחנו רוצים למקסם את העבודה שלנו כדאי להשקיע מחשבה בבואנו לעצב את מקומות העבודה שלנו שהרי הם מקורות הפרנסה שלנו. חשוב שנאהב אותם ושנאהב להיות בהם.



עיצוב וצילום - לונה לירם

עיצוב וצילום - לונה לירם
עיצוב וצילום - לונה לירם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה